Gode grunde til at lade et stort bureau stå for din online synlighed
Der er mange gode grunde til at lade et stort bureau stå for din online synlighed. Det handler ikke kun om, at du så bruger det samme bureau som alle de store brands, du ser op til. I stedet handler det om troværdighed, kapacitet og viden. Læs med, og find ud af, hvorfor det er et stort bureau du skal bruge til SEO, SEM og andre online marketing-discipliner.
For de fleste er SEO, SEM og alle de andre online marketing-discipliner sort snak, som de har svært ved at forstå. Derfor er det stadig nemt at blive snydt af snedige folk, som udnytter kundernes uvidenhed om det de laver, til at tjene nogle nemme penge ved at lokke med lave priser og gode tilbud, som slet ikke står model til den effekt, kunderne oplever.
For når folk ikke helt forstår, hvad det er, de får for pengene, vælger mange den billigste løsning.
Men der en grund til, at der er forskel på prisen.
1: Et stort bureau har større troværdighed
Vælger du derimod et stort bureau med dygtige SEO-specialister og eksperter i online markedsføring, er der større sandsynlighed for, at du får værdi for pengene.
For de store bureauer er blevet store, fordi de laver et ordentlig stykke arbejde. Det tiltrækker helt automatisk flere kunder. For i vore dage er det svært at holde det hemmeligt, hvis kunderne er utilfredse.
2: Et stort bureau har større kapacitet
Samtidig har et stort bureau større kapacitet. Så kommer du f.eks. med en stor webshop, kan de hurtigt få gået hele shoppen igennem, fordi de kan sætte flere folk på opgaven.
Tilsvarende er der også flere folk, som kan tjekke op på kvaliteten af det arbejde, der bliver gjort.
Og ved at vælge et stort bureau, selv om du er en lille spiller på markedet endnu, er du sikker på, at du ikke skal til at finde en anden samarbejdspartner senere, fordi din forretning har vokset sig ud af bureauet.
3: Et stort bureau har tid til at holde sig opdateret
I de mindre bureauer har de fleste ofte flere kasketter på. Derfor kan det være svært at finde tid i hverdagen til at holde sig opdateret med Googles og de sociale mediers seneste påhit.
Men i et større bureau har de kræfterne til at følge med udviklingen, og har tit deres egen kontakt hos både Google og de førende sociale medier. Derved bliver de typisk opdateret før alle andre om nye algoritmeændringer, annoncemuligheder og andre udviklinger, som er vigtige for din forretnings synlighed på nettet.
Så derfor skal du vælge et stort bureau, når du vil være sikker på at blive fundet på nettet.
Skriv en kommentar
Want to join the discussion?Feel free to contribute!